emerald adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden Excel? diye sorsam Veri depolamak, sorgulamak amaçlı mı kullanıyorsunuz yoksa ileri teknik hesaplamalar vs. için mi?
Neden Excel diye sormanız hata bence


Excel dünya tarihinde bulunmuş en güzel icattır. Hatta onu nasıl Microsoft üretti hala şaşırıyorum. Windowsu Excel'in %3 ü kadar geliştirebilmiş olsa çok daha şahane sistemler kullanıyor olurduk şu an.

Excel ile yapılamayacak tek şey, Excelin kendisidir. Ve kurumsal bir yapıdan bahsediyorsanız Excel olmazsa olmazdır. Her şeyde kullanırsınız. Veri girer saklarsınız, raporlar hazırlarsınız. Hesaplar yaparsınız ve bunları yapmak çok kolaydır. Hatta biraz kendinizi geliştirip makrolar üzerine çalışırsanız siz yatarsınız Excel halleder.

Excel aşktır.