Forumsa yanlış hatırlamıyorsam Murat adında bir arkadaş vardı. Gerçekten exel ile şiir yazıyor diyebilirim. Araştırmanızı öneririm.

Yanlış hatırlamıyorsam nicki: @MuratOSMA