HorusRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler, iletişime geçildi.
Neden Excel? diye sorsam Veri depolamak, sorgulamak amaçlı mı kullanıyorsunuz yoksa ileri teknik hesaplamalar vs. için mi?