• 11-06-2009, 23:46:43
    #1
    Düzenleme : Aşağıda yer alan ilanda spiker yerine sibiker tabiri kullanılmıştır. Arkadaşlar soğulsun konuya direk dalmışlardır. Değiştirmiyorum hata bariz aşada. Ben konuşabileceğim bi radyo arıyorum. Yazacağım bi gazete değil

    Merhaba arkadaşlar. Ek iş yapmanın malesef şart olduğu bu dönemde farklı arayışlarımız sürmekte.

    Efendim alanımız radyo sibikerliği. Teklifimde şu;

    Günlük en fazla 3 saat yayın ve sunum.
    Artı eksi bir şarkı ve peşine konulu konusuz sunum.
    Gnlük yayın başına ücret yada aylık anlaşım.

    Radyonun kaliteli ve hitli olması kesinlikle lazımdır. Anlaşma durumunda ücretsiz deneme yayını yapılır beğenilmesi durumunda anlaşma yapılır.

    Referanslar iki yöresel ve bir bölgesel radyodur. 4 yıl toplam tecrübe vardır. İlgilenenler burdan iletişime geçerse sevinirim. Ücret konusunda karşılıklı anlaşılacaktır.

    Hayırlı olması dileğiyle.
  • 12-06-2009, 00:09:26
    #2
    bu işi profesyonel yapıyosun kardeşimde sibikerlik değil spikerlik diye yazılır bare bunu profesyonel yaz internet üzerinden yapılan radyo yayınlarında para kazanan çok nadir kişiler var ancak yinede şansının bol olması dileğiyle iyi çalışmalar
  • 12-06-2009, 00:11:02
    #3
    bulents adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işi profesyonel yapıyosun kardeşimde sibikerlik değil spikerlik diye yazılır bare bunu profesyonel yaz internet üzerinden yapılan radyo yayınlarında para kazanan çok nadir kişiler var ancak yinede şansının bol olması dileğiyle iyi çalışmalar
    : ))))))))))))
  • 12-06-2009, 00:11:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kusura bakma ama türkçeyi düzgün kullanamayan kişi nasıl profesyonel olarak bu işi yapar ki :S
  • 12-06-2009, 00:14:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İnsanın üstüne bu kadarda gidilmezki.Bi klavye tuşuna yanlış basarsınız hata olur , adamlar canlı yayınlar bir sürü şey saçmalıyorlar. Onlara bile sizin bu verdiğiniz tepki verilmiyor.

    Bu tarz şeylerle insanların işlerini ve emeklerini yargılamayın. Bune ya , nerelere gidiyoruz. Millet hata kovalıyor.
    Birgün sizide yargılarlar rahat olun.

    Mesela "BARE" diye saçma bir terim mi var güzel Türkçemizde?

    Gece gece ya sabır..Ayıptır.
  • 12-06-2009, 00:16:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Herkes Türkçe hocası kesilmiş forumda sadece tek harften dolayı.
  • 12-06-2009, 00:18:17
    #7
    Holy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanın üstüne bu kadarda gidilmezki.Bi klavye tuşuna yanlış basarsınız hata olur , adamlar canlı yayınlar bir sürü şey saçmalıyorlar. Onlara bile sizin bu verdiğiniz tepki verilmiyor.
    Bu tarz şeylerle insanların işlerini ve emeklerini yargılamayın. Bune ya , nerelere gidiyoruz. Millet hata kovalıyor.
    Birgün sizide yargılarlar rahat olun.
    Mesela "BARE" diye saçma bir terim mi var güzel Türkçemizde?
    Gece gece ya sabır..Ayıptır.
    iyi de bu klavye hatası değil ki ?
  • 12-06-2009, 00:18:33
    #8
    bulents adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işi profesyonel yapıyosun kardeşimde sibikerlik değil spikerlik diye yazılır bare bunu profesyonel yaz internet üzerinden yapılan radyo yayınlarında para kazanan çok nadir kişiler var ancak yinede şansının bol olması dileğiyle iyi çalışmalar
    Profesyonel gazeteceyim desem valla helal olsun süpersin ahada bu işi burada bırakıyorum derim . İyi konuşurum. Benim işim konuşmak.

    Ha tabi imla kuralı hatasını yok sayamam.
  • 12-06-2009, 00:22:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ben örnek verdim. Hata yada değil, ne bu ? futbol yerine futpol yazınca ne olucak?

    Yargılanıcak birşey mi ? yada adamın işini eleştirmeniz gereken birşey mi ? Televizyondaki jüri üyeleri varya ulan bunada takılırmı insan , ufacık hatasında neler dediler diye geceleri evde adamlara laf söyleriz ya televizyon başında. Aynı o juriler gibi oldu bu yorumlarınız.