Holy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanın üstüne bu kadarda gidilmezki.Bi klavye tuşuna yanlış basarsınız hata olur , adamlar canlı yayınlar bir sürü şey saçmalıyorlar. Onlara bile sizin bu verdiğiniz tepki verilmiyor.
Bu tarz şeylerle insanların işlerini ve emeklerini yargılamayın. Bune ya , nerelere gidiyoruz. Millet hata kovalıyor.
Birgün sizide yargılarlar rahat olun.
Mesela "BARE" diye saçma bir terim mi var güzel Türkçemizde?
Gece gece ya sabır..Ayıptır.
iyi de bu klavye hatası değil ki ?