İnsanın üstüne bu kadarda gidilmezki.Bi klavye tuşuna yanlış basarsınız hata olur , adamlar canlı yayınlar bir sürü şey saçmalıyorlar. Onlara bile sizin bu verdiğiniz tepki verilmiyor.

Bu tarz şeylerle insanların işlerini ve emeklerini yargılamayın. Bune ya , nerelere gidiyoruz. Millet hata kovalıyor.
Birgün sizide yargılarlar rahat olun.

Mesela "BARE" diye saçma bir terim mi var güzel Türkçemizde?

Gece gece ya sabır..Ayıptır.