Ben örnek verdim. Hata yada değil, ne bu ? futbol yerine futpol yazınca ne olucak?

Yargılanıcak birşey mi ? yada adamın işini eleştirmeniz gereken birşey mi ? Televizyondaki jüri üyeleri varya ulan bunada takılırmı insan , ufacık hatasında neler dediler diye geceleri evde adamlara laf söyleriz ya televizyon başında. Aynı o juriler gibi oldu bu yorumlarınız.