Düzenleme : Aşağıda yer alan ilanda
spiker yerine sibiker tabiri kullanılmıştır. Arkadaşlar soğulsun konuya direk dalmışlardır. Değiştirmiyorum hata bariz aşada. Ben konuşabileceğim bi radyo arıyorum. Yazacağım bi gazete değil
Merhaba arkadaşlar. Ek iş yapmanın malesef şart olduğu bu dönemde farklı arayışlarımız sürmekte.
Efendim alanımız radyo
sibikerliği. Teklifimde şu;
Günlük en fazla 3 saat yayın ve sunum.
Artı eksi bir şarkı ve peşine konulu konusuz sunum.
Gnlük yayın başına ücret yada aylık anlaşım.
Radyonun kaliteli ve hitli olması kesinlikle lazımdır. Anlaşma durumunda ücretsiz deneme yayını yapılır beğenilmesi durumunda anlaşma yapılır.
Referanslar iki yöresel ve bir bölgesel radyodur. 4 yıl toplam tecrübe vardır. İlgilenenler burdan iletişime geçerse sevinirim. Ücret konusunda karşılıklı anlaşılacaktır.
Hayırlı olması dileğiyle.