ucankarga adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Profesyonel Radyo Sibikeri
20
●1.120
- 12-06-2009, 00:23:41amacım türkçe hocalığı yapmak değil bir arkadaşımız klavyeden dolayı hata yapabilir demişte bu klavye hatası değil bu bir,ikincisi ise bir işi profesyonel yaptığını söylüyorsan eğer gerçekten çok düzgün konuşmalısın ben bir türkçe öğretmeni değil bir biyoloğum ancak iş hayatına girdiğinde yada iş için başvuru yapıp sınava çağırdıklarında böyle şeyleri pek affetmiyorlar amacım sadece daha dikkat edilmesi yoksa isteyen istediği gibi konuşsun beni ilgilendirmez
- 12-06-2009, 00:25:082 harf spiker olarak yazılır ve bu konuda prof olduğunu idda eden kişinin bu hatayı yapması olağan bir durum değildirmemo66000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2009, 00:26:19Hocam.. aslında bi anlamda arkadaşda haklı ama genel olarak bu tarz konular olayı farklılaştırıyor. Mesele burda iş ilanı. Konu yerşndemi yerinde. Artı eksi anlatılmak istenende anlatımış. İşin bu kısmında size katılıyorum ilk yorumunuza özellikle. İllaki forumda bir kalite (bu her anlamda) gerekiyor ama... Dediğim gibi hatta diyemediğim gibi... arkadaşa alıntı yaparken özellikle vurguladım bare kelımesını kalınlasdırarak.Holy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dağıldı dağılmasınada... - 12-06-2009, 00:29:40Emrah! hala aynısın dostum... Prof değil profesyonel yazdım ayrıca.emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kral, Best ıvır zıvır.. vs radyolarda iş başvurusu yapmadımbulents adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim gibi bu işlerle uğraşan ve internet üzerinden yayın yapan radyocu arkadaşların görebileceği bir platformda konu açtım. Ha bu küçümseme değil ama... Emin ol İş başvurusunda neler yapacamı yada yapamıyacağımı biliyorum...
- 12-06-2009, 00:33:29adımı nerden bilyosun beraber yayınmı yaptıkucankarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
prof yazdığının kısaltılmış halidir
- 12-06-2009, 00:35:01emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emrah iki sene çalışdım seninle. Alan farklı olsada.
valla helal olsun süpersin ahada bu işi burada bırakıyorum derim
. İyi konuşurum. Benim işim konuşmak.