• 12-06-2009, 00:23:41
    #10
    ucankarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel gazeteceyim desem valla helal olsun süpersin ahada bu işi burada bırakıyorum derim . İyi konuşurum. Benim işim konuşmak.
    Ha tabi imla kuralı hatasını yok sayamam.
    amacım türkçe hocalığı yapmak değil bir arkadaşımız klavyeden dolayı hata yapabilir demişte bu klavye hatası değil bu bir,ikincisi ise bir işi profesyonel yaptığını söylüyorsan eğer gerçekten çok düzgün konuşmalısın ben bir türkçe öğretmeni değil bir biyoloğum ancak iş hayatına girdiğinde yada iş için başvuru yapıp sınava çağırdıklarında böyle şeyleri pek affetmiyorlar amacım sadece daha dikkat edilmesi yoksa isteyen istediği gibi konuşsun beni ilgilendirmez
  • 12-06-2009, 00:25:08
    #11
    memo66000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes Türkçe hocası kesilmiş forumda sadece tek harften dolayı.
    2 harf spiker olarak yazılır ve bu konuda prof olduğunu idda eden kişinin bu hatayı yapması olağan bir durum değildir
  • 12-06-2009, 00:26:19
    #12
    Holy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben örnek verdim. Hata yada değil, ne bu ? futbol yerine futpol yazınca ne olucak?

    Yargılanıcak birşey mi ? yada adamın işini eleştirmeniz gereken birşey mi ? Televizyondaki jüri üyeleri varya ulan bunada takılırmı insan , ufacık hatasında neler dediler diye geceleri evde adamlara laf söyleriz ya televizyon başında. Aynı o juriler gibi oldu bu yorumlarınız.
    Hocam.. aslında bi anlamda arkadaşda haklı ama genel olarak bu tarz konular olayı farklılaştırıyor. Mesele burda iş ilanı. Konu yerşndemi yerinde. Artı eksi anlatılmak istenende anlatımış. İşin bu kısmında size katılıyorum ilk yorumunuza özellikle. İllaki forumda bir kalite (bu her anlamda) gerekiyor ama... Dediğim gibi hatta diyemediğim gibi... arkadaşa alıntı yaparken özellikle vurguladım bare kelımesını kalınlasdırarak.

    Konu dağıldı dağılmasınada...
  • 12-06-2009, 00:29:40
    #13
    emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 harf spiker olarak yazılır ve bu konuda prof olduğunu idda eden kişinin bu hatayı yapması olağan bir durum değildir
    Emrah! hala aynısın dostum... Prof değil profesyonel yazdım ayrıca.

    bulents adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacım türkçe hocalığı yapmak değil bir arkadaşımız klavyeden dolayı hata yapabilir demişte bu klavye hatası değil bu bir,ikincisi ise bir işi profesyonel yaptığını söylüyorsan eğer gerçekten çok düzgün konuşmalısın ben bir türkçe öğretmeni değil bir biyoloğum ancak iş hayatına girdiğinde yada iş için başvuru yapıp sınava çağırdıklarında böyle şeyleri pek affetmiyorlar amacım sadece daha dikkat edilmesi yoksa isteyen istediği gibi konuşsun beni ilgilendirmez
    Kral, Best ıvır zıvır.. vs radyolarda iş başvurusu yapmadım Benim gibi bu işlerle uğraşan ve internet üzerinden yayın yapan radyocu arkadaşların görebileceği bir platformda konu açtım. Ha bu küçümseme değil ama... Emin ol İş başvurusunda neler yapacamı yada yapamıyacağımı biliyorum...
  • 12-06-2009, 00:33:29
    #14
    ucankarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emrah! hala aynısın dostum... Prof değil profesyonel yazdım ayrıca.
    adımı nerden bilyosun beraber yayınmı yaptık prof yazdığının kısaltılmış halidir
  • 12-06-2009, 00:35:01
    #15
    emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adımı nerden bilyosun beraber yayınmı yaptık prof yazdığının kısaltılmış halidir

    Emrah iki sene çalışdım seninle. Alan farklı olsada.
  • 12-06-2009, 00:38:01
    #16
    Nerde çalıştık?
    hatırlayamadım kusura bakma isim nedir?
  • 12-06-2009, 00:43:13
    #17
    Hasan Emrah Hasan... Amasyahaber.org Trabzonhaber.org Samsunhaber.org Orduhaber.org tokathaber.org corumhaber.org boluhaber.org duzcehaber.org sinophaber.org Hatırladınmı ?
  • 12-06-2009, 00:45:59
    #18
    hatırladım tamam : )) parayı bulcan hasan bu işlerden öyle görünmekte 4 koldan saldırıyosun : ))