Ben örnek verdim. Hata yada değil, ne bu ? futbol yerine futpol yazınca ne olucak?
Yargılanıcak birşey mi ? yada adamın işini eleştirmeniz gereken birşey mi ? Televizyondaki jüri üyeleri varya ulan bunada takılırmı insan , ufacık hatasında neler dediler diye geceleri evde adamlara laf söyleriz ya televizyon başında. Aynı o juriler gibi oldu bu yorumlarınız.
Hocam.. aslında bi anlamda arkadaşda haklı ama genel olarak bu tarz konular olayı farklılaştırıyor. Mesele burda iş ilanı. Konu yerşndemi yerinde. Artı eksi anlatılmak istenende anlatımış. İşin bu kısmında size katılıyorum ilk yorumunuza özellikle. İllaki forumda bir kalite (bu her anlamda) gerekiyor ama... Dediğim gibi hatta diyemediğim gibi... arkadaşa alıntı yaparken özellikle vurguladım
bare kelımesını kalınlasdırarak.
Konu dağıldı dağılmasınada...