ucankarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profesyonel gazeteceyim desem valla helal olsun süpersin ahada bu işi burada bırakıyorum derim . İyi konuşurum. Benim işim konuşmak.
Ha tabi imla kuralı hatasını yok sayamam.
amacım türkçe hocalığı yapmak değil bir arkadaşımız klavyeden dolayı hata yapabilir demişte bu klavye hatası değil bu bir,ikincisi ise bir işi profesyonel yaptığını söylüyorsan eğer gerçekten çok düzgün konuşmalısın ben bir türkçe öğretmeni değil bir biyoloğum ancak iş hayatına girdiğinde yada iş için başvuru yapıp sınava çağırdıklarında böyle şeyleri pek affetmiyorlar amacım sadece daha dikkat edilmesi yoksa isteyen istediği gibi konuşsun beni ilgilendirmez