adtech ödeme!
29
●2.031
- 06-09-2008, 04:43:34eft olarak geçmişlerorlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bankamda almış
yani ödeme hesaplarda, ama sizinki belki pazartesi geçebilir. - 06-09-2008, 10:22:31Üyeliği durdurulduya arkadaşlar,lütfen biri şu faturayı nasıl kesecez.bu konuyu tam kapsamlı yazabilir mi?birsürü esnaf ve vergi dairesi çalışanları var tanıdığım,yani fatura kesebilirim
- 11-09-2008, 15:04:56Üyeliği durdurulduben banka hesabını girdim yaHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar silmekte mümkün olmadı 
neyse yinede tşkler cevabınız için