• 06-09-2008, 04:22:06
    #19
    adtech ve reklamstore çok kesiyor adamı deli ediyor.. sedo gibi ne kazandıysan göndersene.. bulmaca gibi ay sonunda ne gelecegini oturup hesaplıyon.. bi bakıyon epey bi vergiye gitmiş. sinir bozucu.
  • 06-09-2008, 04:43:34
    #20
    orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala ödeme işlemde yazıyor
    eft olarak geçmişler
    bankamda almış

    yani ödeme hesaplarda, ama sizinki belki pazartesi geçebilir.
  • 06-09-2008, 08:56:04
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi fatura ne üzerine olması lazım örneğin 100 tane esnaf tanıdığım var.

    Yani karşılığı ne yazacağız.

    Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
  • 06-09-2008, 10:22:31
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ya arkadaşlar,lütfen biri şu faturayı nasıl kesecez.bu konuyu tam kapsamlı yazabilir mi?birsürü esnaf ve vergi dairesi çalışanları var tanıdığım,yani fatura kesebilirim
  • 06-09-2008, 11:48:58
    #23
    Arkadaşlar birşeyi atlamayın !
    Fatura kestiğiniz isme ödeme yapılmış olması gerekiyor daha doğrusu ödeme fatura kesene yapılıyor, faturanın dekont ile kapatılması için bu gerekiyor.
    Aman diyim dikkat.
  • 06-09-2008, 12:11:18
    #24
    Yani örnek vermek gerekirse;

    Amcamın dükkanı var ,ben banka bilgilerini onun banka bilgilerini girdim.
    Ve dükkandan aynı isimle fatura kesti bumudur yani.

    Ayrızamanda faturada ne olarak görünecek yani ne karşılığı, oyuncak aldın,alışveriş yaptın.

    Nedir tam olarak?
  • 09-09-2008, 16:00:09
    #25
    Yokmu bilen ?
  • 09-09-2008, 17:07:18
    #26
    Üyeliği durduruldu
    reklam hizmet bedeli olarak kesiliyor
  • 11-09-2008, 15:04:56
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adtech 1inde ödemeleri işleme alır, genel bir kontrolden sonra 5'i gibi geçer ödemeleri
    Yine bu ay 5inde geçti ödemeleri, ödemeyi hesabımda gördüm.

    Şu an için para biriktirmenin tek yolu banka hesabı girmemek gibi duruyor.
    ben banka hesabını girdim ya tekrar silmekte mümkün olmadı
    neyse yinede tşkler cevabınız için