Konu
adtech ödeme!
06-09-2008, 04:22:06
#19
kimenet
adtech ve reklamstore çok kesiyor adamı deli ediyor.. sedo gibi ne kazandıysan göndersene.. bulmaca gibi ay sonunda ne gelecegini oturup hesaplıyon.. bi bakıyon epey bi vergiye gitmiş. sinir bozucu.