adtech ve reklamstore çok kesiyor adamı deli ediyor.. sedo gibi ne kazandıysan göndersene.. bulmaca gibi ay sonunda ne gelecegini oturup hesaplıyon.. bi bakıyon epey bi vergiye gitmiş. sinir bozucu.