Konu
adtech ödeme!
06-09-2008, 04:43:34
#20
Haymac
orlondo_123 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hala ödeme işlemde yazıyor
eft olarak geçmişler
bankamda almış
yani ödeme hesaplarda, ama sizinki belki pazartesi geçebilir.