Arkadaşlar birşeyi atlamayın !
Fatura kestiğiniz isme ödeme yapılmış olması gerekiyor daha doğrusu ödeme fatura kesene yapılıyor, faturanın dekont ile kapatılması için bu gerekiyor.
Aman diyim dikkat.