Konu
adtech ödeme!
06-09-2008, 11:48:58
#23
Haymac
Arkadaşlar birşeyi atlamayın !
Fatura kestiğiniz isme ödeme yapılmış olması gerekiyor daha doğrusu ödeme fatura kesene yapılıyor, faturanın dekont ile kapatılması için bu gerekiyor.
Aman diyim dikkat.