adtech ödeme! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
adtech ödeme!
29
●
2.031
R10.net
Para Kazanma - İş Fikirleri & Girişimcilik
İnternetten Para Kazanma Sanatı
adtech ödeme!
1
2
3
4
05-09-2008, 16:06:53
#10
cnetworks
Z.K.U.D adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aynen 0,08 bekliyor öyle
bu arada her ayın 1 inde ödeme mi yapmak zorunda? bekletip birikince alma gibi bi şansımız yok mu
Evet hocam size katılıyorum , arkadaşlar böyle bir durum var mı acaba ? Bilginiz var mı ?
Bir sitemde adtech reklamları mevcut , az az tıklayanlar oluyor biriktirme imkanı var mı ?
05-09-2008, 19:05:22
#11
kalitelihostorg
birikmediginden ay başında kendiliginden ödeme istiyor,parayıda hesaba göndermiyor..
05-09-2008, 23:10:13
#12
Haymac
Adtech 1inde ödemeleri işleme alır, genel bir kontrolden sonra 5'i gibi geçer ödemeleri
Yine bu ay 5inde geçti ödemeleri, ödemeyi hesabımda gördüm.
Şu an için para biriktirmenin tek yolu banka hesabı girmemek gibi duruyor.
06-09-2008, 00:36:17
#13
karayelturk
Üyeliği durduruldu
aynen az önce baktım ödeme yapılmış.helal olsun inşallah böyle devam eder.
06-09-2008, 00:37:58
#14
On3m
ödemem gelmiş benimde. haymacın dediği gibi, banka hesabımı siliyorum biriksin yazarız.
06-09-2008, 01:52:25
#15
orlondo_123
hala ödeme işlemde yazıyor
06-09-2008, 03:20:43
#16
onurcakmak
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
adtech reklamlarını ***** sitelere koyabiliyormuyuz, bilgisi olan ?
06-09-2008, 03:24:38
#17
karayelturk
Üyeliği durduruldu
sitesinde aksi yazmıyor.ama telefon et sor bence
06-09-2008, 03:26:13
#18
hadifilmizle
bende de ödeme işlemde hala
paazartesi yatacak herhalde
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler