• 05-09-2008, 16:06:53
    #10
    Z.K.U.D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen 0,08 bekliyor öyle bu arada her ayın 1 inde ödeme mi yapmak zorunda? bekletip birikince alma gibi bi şansımız yok mu
    Evet hocam size katılıyorum , arkadaşlar böyle bir durum var mı acaba ? Bilginiz var mı ?

    Bir sitemde adtech reklamları mevcut , az az tıklayanlar oluyor biriktirme imkanı var mı ?
  • 05-09-2008, 19:05:22
    #11
    birikmediginden ay başında kendiliginden ödeme istiyor,parayıda hesaba göndermiyor..
  • 05-09-2008, 23:10:13
    #12
    Adtech 1inde ödemeleri işleme alır, genel bir kontrolden sonra 5'i gibi geçer ödemeleri
    Yine bu ay 5inde geçti ödemeleri, ödemeyi hesabımda gördüm.

    Şu an için para biriktirmenin tek yolu banka hesabı girmemek gibi duruyor.
  • 06-09-2008, 00:36:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    aynen az önce baktım ödeme yapılmış.helal olsun inşallah böyle devam eder.
  • 06-09-2008, 00:37:58
    #14
    ödemem gelmiş benimde. haymacın dediği gibi, banka hesabımı siliyorum biriksin yazarız.
  • 06-09-2008, 01:52:25
    #15
    hala ödeme işlemde yazıyor
  • 06-09-2008, 03:20:43
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adtech reklamlarını ***** sitelere koyabiliyormuyuz, bilgisi olan ?
  • 06-09-2008, 03:24:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    sitesinde aksi yazmıyor.ama telefon et sor bence
  • 06-09-2008, 03:26:13
    #18
    bende de ödeme işlemde hala
    paazartesi yatacak herhalde