aynen 0,08 bekliyor öyle

bu arada her ayın 1 inde ödeme mi yapmak zorunda? bekletip birikince alma gibi bi şansımız yok mu
Evet hocam size katılıyorum , arkadaşlar böyle bir durum var mı acaba ? Bilginiz var mı ?
Bir sitemde adtech reklamları mevcut , az az tıklayanlar oluyor biriktirme imkanı var mı ?