• 04-09-2008, 17:22:06
    #1
    arkadaşlar adtech ödemesi nasıl olmakta bilgi verirmisiniz,
    banka hesabını onayladıktan sonra minumum ödeme kaç?
    kesinti nedir?
  • 04-09-2008, 17:24:21
    #2
    kesinti %10 kadar gidiyor.
    ödemeler biraz gecikir ama öderler merak etme. 1-2 gün içine.
  • 04-09-2008, 17:30:21
    #3
    benim anlamadıgım ödeme istemeden kendiliginden ödeme istemiş,3 gündürde bekliyor
  • 04-09-2008, 17:34:49
    #4
    Misafir
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim anlamadıgım ödeme istemeden kendiliginden ödeme istemiş,3 gündürde bekliyor
    Ayın 1 inde otomatik olarak ödeme talimatı oluşur bunla alakalıdır.
  • 04-09-2008, 17:37:15
    #5
    Ödemeler Her ayın 1inde işleme konulur.Aşağı yukarı 7 sine kadar yapılır..
    Fatura kesemiyorsan %18 + %15 = %33 lük bir kesinti olur.
    Fatura kesebilirsen sadece k.d.v %18i kesilir..
    Ödemelerini Kendin istediğin tarihte isteye bilirsin.Min. 2$ olmalı..2 gün içinde öderler..Ama bunda kesinti büyük olur..

    bu kadar
  • 04-09-2008, 17:37:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim anlamadıgım ödeme istemeden kendiliginden ödeme istemiş,3 gündürde bekliyor
    aynen 0,08 bekliyor öyle bu arada her ayın 1 inde ödeme mi yapmak zorunda? bekletip birikince alma gibi bi şansımız yok mu
  • 04-09-2008, 17:40:39
    #7
    Ödeme Miktarı KDV Kesinti G.V. Kesinti Net Ödenecek
    Ödeme İşlemde 2.46 YTL 0.38 YTL 0.31 YTL 1.77 YTL

    böyle kaldı

    ppa reklamları nın ödemesi nasıl oluyor
  • 04-09-2008, 23:48:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    120 ytl ödeeme miktarı...

    35 milyon kesinti var...85 milyon aldım....

    çok kesio adtech...

  • 05-09-2008, 15:57:27
    #9
    kazanc yükseldikce normal olarak yüzde hesablarından dolayı kesilen parada yükseliyor %33lukoran çok yüksek bencede ama elden ne gelirki..