arkadaşlar adtech ödemesi nasıl olmakta bilgi verirmisiniz,
banka hesabını onayladıktan sonra minumum ödeme kaç?
kesinti nedir?
adtech ödeme!
29
●2.031
- 04-09-2008, 17:22:06
- 04-09-2008, 17:30:21benim anlamadıgım ödeme istemeden kendiliginden ödeme istemiş,3 gündürde bekliyor

- 04-09-2008, 17:34:49MisafirAyın 1 inde otomatik olarak ödeme talimatı oluşur bunla alakalıdır.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2008, 17:37:15Ödemeler Her ayın 1inde işleme konulur.Aşağı yukarı 7 sine kadar yapılır..
Fatura kesemiyorsan %18 + %15 = %33 lük bir kesinti olur.
Fatura kesebilirsen sadece k.d.v %18i kesilir..
Ödemelerini Kendin istediğin tarihte isteye bilirsin.Min. 2$ olmalı..2 gün içinde öderler..Ama bunda kesinti büyük olur..
bu kadar
- 04-09-2008, 17:37:45Üyeliği durdurulduaynen 0,08 bekliyor öylekalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada her ayın 1 inde ödeme mi yapmak zorunda? bekletip birikince alma gibi bi şansımız yok mu
- 04-09-2008, 17:40:39Ödeme Miktarı KDV Kesinti G.V. Kesinti Net Ödenecek
Ödeme İşlemde 2.46 YTL 0.38 YTL 0.31 YTL 1.77 YTL
böyle kaldı



ppa reklamları nın ödemesi nasıl oluyor
