Ödemeler Her ayın 1inde işleme konulur.Aşağı yukarı 7 sine kadar yapılır..
Fatura kesemiyorsan %18 + %15 = %33 lük bir kesinti olur.
Fatura kesebilirsen sadece k.d.v %18i kesilir..
Ödemelerini Kendin istediğin tarihte isteye bilirsin.Min. 2$ olmalı..2 gün içinde öderler..Ama bunda kesinti büyük olur..

bu kadar