kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim anlamadıgım ödeme istemeden kendiliginden ödeme istemiş,3 gündürde bekliyor
aynen 0,08 bekliyor öyle bu arada her ayın 1 inde ödeme mi yapmak zorunda? bekletip birikince alma gibi bi şansımız yok mu