Adtech 1inde ödemeleri işleme alır, genel bir kontrolden sonra 5'i gibi geçer ödemeleri
Yine bu ay 5inde geçti ödemeleri, ödemeyi hesabımda gördüm.
Şu an için para biriktirmenin tek yolu banka hesabı girmemek gibi duruyor.
ben banka hesabını girdim ya

tekrar silmekte mümkün olmadı

neyse yinede tşkler cevabınız için