Anket Alt limitler kaldırılsın mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 208
Alt limitler kaldırılsın mı?
Evet
%59,13 (123 Oy)
Hayır
%40,87 (85 Oy)
  • 04-04-2018, 18:00:42
    #37
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kuruş parayı kâr bilen insan çok, bizler bu işten para kazanıyoruz, kimi ev geçindiriyor. senin işine gelebilir ama herşeyin bi fiyatı vardır. Herkesin kendini düşünmemesi lazım. 50 kuruş’u örnek olarak söyledim.
    Üç kuruş parayı kâr bilen insan yemiyor, içmiyor, ev geçindirmiyor da sadece sen mi geçindiriyorsun? Her şeyin bir fiyatı vardır elbet ama o fiyatı sen belirliyorsan adalet bunun neresinde? Sen ev geçindireceksin diye örneğin 1 liraya alabileceğim şeye neden 2 lira vermek zorunda olayım ki? Ben de ev geçindiriyorum o zaman sen benim kiramı öde ben de senin fiyatından alışveriş yapayım. Herkesin kendini düşünmemesi lazım diyorsun ama 10 kişi kar edecek diye onlardan alışveriş yapan 1000 kişi zarar etsin istiyorsun. Gerçekten savunduğun şeyler hiçbir etik değerle bağdaşmıyor.
  • 04-04-2018, 18:11:28
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kalkmamalı. Düşünün asgari ücret uygulaması kalktığında neler olacağını.
  • 04-04-2018, 18:16:03
    #39
    BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üç kuruş parayı kâr bilen insan yemiyor, içmiyor, ev geçindirmiyor da sadece sen mi geçindiriyorsun? Her şeyin bir fiyatı vardır elbet ama o fiyatı sen belirliyorsan adalet bunun neresinde? Sen ev geçindireceksin diye örneğin 1 liraya alabileceğim şeye neden 2 lira vermek zorunda olayım ki? Ben de ev geçindiriyorum o zaman sen benim kiramı öde ben de senin fiyatından alışveriş yapayım. Herkesin kendini düşünmemesi lazım diyorsun ama 10 kişi kar edecek diye onlardan alışveriş yapan 1000 kişi zarar etsin istiyorsun. Gerçekten savunduğun şeyler hiçbir etik değerle bağdaşmıyor.
    Sadece ben mi geçindiriyorum dedim? İşinize gelmezse almazsınız takipçi olur biter. Sizinle tartışacak değilim, sonuçları hep beraber göreceğiz.
  • 04-04-2018, 18:21:57
    #40
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece ben mi geçindiriyorum dedim? İşinize gelmezse almazsınız takipçi olur biter. Sizinle tartışacak değilim, sonuçları hep beraber göreceğiz.
    Senin örneğine cevap veriyorum sonuç olarak arkasında durmayacağın lafı söyleme o zaman hocam. İşine gelen alır gelmeyen almaz o seni ilgilendirmez burada konumuz taban fiyatın sadece satıcıların işine geliyor olması geri kalan binlerce müşteri daha ucuza alma imkanı varken alamıyorsa orada bir rant var demektir. Sizin de rantınızı korumanız gayet doğal ama bu kadar açıkça yapmak etik değil en azından mantıklı argümanlarla savunabilirsiniz ancak siz sadece piyasa biter gibi şeylerle geliyorsunuz insanların karşısına. Eğer bitecek bir piyasa varsa o sizin için vardır müşteri için yoktur. Müşteri aynı hizmeti daha düşük fiyata aldığı sürece kazanır piyasa neden bitsin açıklar mısın?
  • 04-04-2018, 21:25:27
    #41
    ...
  • 04-04-2018, 21:27:59
    #42
    TakipciPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen ben farklı forumlardan alışveriş yapabiliyorum veya web sitelerinde canlı destekten yazıyorum.
    +1 Limit olduğunu farkettiğim de bende farklı platformlara yöneliyorum. Olmasının bir anlamı yok.
  • 04-04-2018, 22:37:26
    #43
    Alt limit uygulamasıyla oynamak sitenin dinamiklerini etkiler, bunu iyi düşünüp karar vermeniz sitenin selameti açısından yararlı olacaktır.
    Domino etkisi yaratıp tasarım bölümünde de alt limitin kaldırılması istenir / baskı yapılırsa o zaman çarşı pazar karışabilir
    Sosyal medya konusunda faaliyetimiz yok ancak konuyu görünce ilk aklıma gelen bu oldu
  • 05-04-2018, 10:01:27
    #44
    dinamikisler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alt limit uygulamasıyla oynamak sitenin dinamiklerini etkiler, bunu iyi düşünüp karar vermeniz sitenin selameti açısından yararlı olacaktır.
    Domino etkisi yaratıp tasarım bölümünde de alt limitin kaldırılması istenir / baskı yapılırsa o zaman çarşı pazar karışabilir
    Sosyal medya konusunda faaliyetimiz yok ancak konuyu görünce ilk aklıma gelen bu oldu
    Yarışma için alt limit olmalı ama yarışma haricinde, örneğin forumda 50 TL'den aşağı logo yapmak yasak diye bir şey olmamalı diye düşünüyorum.
  • 13-04-2018, 19:20:47
    #45
    @SAEC; hocam anket ne zaman sonuçlanır hiç bir moderatör cevap vermiyor.