Alt limit uygulamasıyla oynamak sitenin dinamiklerini etkiler, bunu iyi düşünüp karar vermeniz sitenin selameti açısından yararlı olacaktır.
Domino etkisi yaratıp tasarım bölümünde de alt limitin kaldırılması istenir / baskı yapılırsa o zaman çarşı pazar karışabilir

Sosyal medya konusunda faaliyetimiz yok ancak konuyu görünce ilk aklıma gelen bu oldu
Yarışma için alt limit olmalı ama yarışma haricinde, örneğin forumda 50 TL'den aşağı logo yapmak yasak diye bir şey olmamalı diye düşünüyorum.