Kesinlikle kaldırılmalı. Ben işin satıcı tarafında değil, alıcı tarafındayım. "Birileri daha çok kazanacak diye neden fazla ödeme yapmak zorunda bırakılıyoruz? anlayamıyorum!" diye daha önce de yazmıştım gene yazıyorum. Kimse ************** artar filan bahanelerine sığınmasın, değişen hiç bir şey olmayacak amacı milleti çarpmak olan zaten her türlü yapıyor. Alt limitler kaldırılırsa azından daha az ödeme yapıp daha az zarar etme imkanı bulabilecek alıcılar.