Anket Alt limitler kaldırılsın mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 208
Alt limitler kaldırılsın mı?
Evet
%59,13 (123 Oy)
Hayır
%40,87 (85 Oy)
  • 02-04-2018, 22:46:51
    #10
    Aslında burasının Wmaracına dönmemesi için alt limit kuralları iyi ancak çok yüksek . 1k 15 liradan satmak çok büyük absürtlük oluyor veya 1k otolike 300 lira inanılmaz pahalı .Taban Fiyatlarında 3te birine kadar indirime gidilebilir
  • 02-04-2018, 23:12:36
    #11
    Sabit fiyat dışına cıkanlarda var zaten ama bence kalkmamalı.
  • 03-04-2018, 02:58:11
    #12
    bence limitler kalkmalıdır
  • 03-04-2018, 04:19:09
    #13
    Alt Limit kurallari diye birsey olmasin hicbir kategoride.
    Sadece Platin üyeler satış konusu açabilsin.
    Ticaret kategorilerinde konu acabilmek icin ucret odemek gereksin ornegin instagram kategorisinde konu acmak 100 TL olsun bu sayede ******* gibi çöplüge donmez.
    Birde coluk cocuk bu isi yapar oldu herkesi magdur ediyorlar. Bunlarin satis yapmasini engellemek lazim.
  • 03-04-2018, 07:58:00
    #14
    Limitler kalkmamalı, limitler düşmeli.
  • 03-04-2018, 08:03:09
    #15
    Neden konuyu Instagram kategorisine açtın? İlgi odağın bu kategorimi yoksa tüm kategoriler için mi yorum yapmamızı bekliyorsun ona göre bende 1-2 şey yazacağım.
  • 03-04-2018, 08:35:47
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bence kalkmamalı fiyatlar iyileştirilmeli.Taban fiyat olmazsa bu kategoride şuan satış yapan kişilerin ekmeğiyle oynanmış gibi olur. Misal 10.000 Takipçiyi 150 TL olarak satışını yapıp onlarca referansa ulaşmış bu işi sektör yapan kişi müşterisini 10.000 Takipçiyi 40-50 TL'ye satan yeni piyasaya girmiş referansı olmayan ordan burdan bayilik alan satışını yapan kişiye kaptıracaktır.
  • 03-04-2018, 11:20:56
    #17
    Kesinlikle kaldırılmalı. Ben işin satıcı tarafında değil, alıcı tarafındayım. "Birileri daha çok kazanacak diye neden fazla ödeme yapmak zorunda bırakılıyoruz? anlayamıyorum!" diye daha önce de yazmıştım gene yazıyorum. Kimse ************** artar filan bahanelerine sığınmasın, değişen hiç bir şey olmayacak amacı milleti çarpmak olan zaten her türlü yapıyor. Alt limitler kaldırılırsa azından daha az ödeme yapıp daha az zarar etme imkanı bulabilecek alıcılar.
  • 03-04-2018, 18:58:45
    #18
    Ben oy kullandım fakat benim anlamadığım sadece instagram kategorisi mi bu? Onu cevaplar mısınız hocam?