Merhabalar,
Bir kaç sene öncesinde piyasadaki rekabetlerden ve ticaret yapanların hakkını korumak için taban fiyatı kuralı getirmiştik. Son günlerde alt limitlerden dolayı ciddi derecede kullanıcılardan ve satıcılardan şikayetler alıyoruz. Alt limiti kaldırmamız yönünde hem satıcılardan hem de alım yapacak üyelerimizden talepler geliyor, bende R10 Yönetimi adına bu konuyu açarak sizlerin de fikirlerini almak istedim.
Fikirlerinizi belirtirseniz ve açacağım ankete oy kullanırsanız çok memnun olurum.
Herkese iyi forumlar.
Bir kaç sene öncesinde piyasadaki rekabetlerden ve ticaret yapanların hakkını korumak için taban fiyatı kuralı getirmiştik. Son günlerde alt limitlerden dolayı ciddi derecede kullanıcılardan ve satıcılardan şikayetler alıyoruz. Alt limiti kaldırmamız yönünde hem satıcılardan hem de alım yapacak üyelerimizden talepler geliyor, bende R10 Yönetimi adına bu konuyu açarak sizlerin de fikirlerini almak istedim.
Fikirlerinizi belirtirseniz ve açacağım ankete oy kullanırsanız çok memnun olurum.
Herkese iyi forumlar.
