Ben kendi yorumumu da ekleyeyim bu kategoride ticaret yapan birisi olduğum için;
Eskiye göre müşteriler forum üzerinden eklemiyor artık. Gittikçe azalan bir müşteri potansiyeli var eski günlere göre, bu da müşteriler dışarıdan rahatça daha uygun fiyatlara bulabilmesinden. Bundan dolayı ben alt limitin kaldırılmasından ve herkesin kendi istediği fiyatta satması taraftarıyım.