Konu
Forumdaki Alt limitler hakkında
02-04-2018, 22:46:51
#10
fatiihunsal
Aslında burasının Wmaracına dönmemesi için alt limit kuralları iyi ancak çok yüksek . 1k 15 liradan satmak çok büyük absürtlük oluyor veya 1k otolike 300 lira inanılmaz pahalı .Taban Fiyatlarında 3te birine kadar indirime gidilebilir