Aslında burasının Wmaracına dönmemesi için alt limit kuralları iyi ancak çok yüksek . 1k 15 liradan satmak çok büyük absürtlük oluyor veya 1k otolike 300 lira inanılmaz pahalı .Taban Fiyatlarında 3te birine kadar indirime gidilebilir