Alt Limit kurallari diye birsey olmasin hicbir kategoride.
Sadece Platin üyeler satış konusu açabilsin.
Ticaret kategorilerinde konu acabilmek icin ucret odemek gereksin ornegin instagram kategorisinde konu acmak 100 TL olsun bu sayede ******* gibi çöplüge donmez.
Birde coluk cocuk bu isi yapar oldu herkesi magdur ediyorlar. Bunlarin satis yapmasini engellemek lazim.