BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üç kuruş parayı kâr bilen insan yemiyor, içmiyor, ev geçindirmiyor da sadece sen mi geçindiriyorsun? Her şeyin bir fiyatı vardır elbet ama o fiyatı sen belirliyorsan adalet bunun neresinde? Sen ev geçindireceksin diye örneğin 1 liraya alabileceğim şeye neden 2 lira vermek zorunda olayım ki? Ben de ev geçindiriyorum o zaman sen benim kiramı öde ben de senin fiyatından alışveriş yapayım. Herkesin kendini düşünmemesi lazım diyorsun ama 10 kişi kar edecek diye onlardan alışveriş yapan 1000 kişi zarar etsin istiyorsun. Gerçekten savunduğun şeyler hiçbir etik değerle bağdaşmıyor.
Sadece ben mi geçindiriyorum dedim? İşinize gelmezse almazsınız takipçi olur biter. Sizinle tartışacak değilim, sonuçları hep beraber göreceğiz.