ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 kuruş parayı kâr bilen insan çok, bizler bu işten para kazanıyoruz, kimi ev geçindiriyor. senin işine gelebilir ama herşeyin bi fiyatı vardır. Herkesin kendini düşünmemesi lazım. 50 kuruş’u örnek olarak söyledim.
Üç kuruş parayı kâr bilen insan yemiyor, içmiyor, ev geçindirmiyor da sadece sen mi geçindiriyorsun? Her şeyin bir fiyatı vardır elbet ama o fiyatı sen belirliyorsan adalet bunun neresinde? Sen ev geçindireceksin diye örneğin 1 liraya alabileceğim şeye neden 2 lira vermek zorunda olayım ki? Ben de ev geçindiriyorum o zaman sen benim kiramı öde ben de senin fiyatından alışveriş yapayım. Herkesin kendini düşünmemesi lazım diyorsun ama 10 kişi kar edecek diye onlardan alışveriş yapan 1000 kişi zarar etsin istiyorsun. Gerçekten savunduğun şeyler hiçbir etik değerle bağdaşmıyor.