Sadece ben mi geçindiriyorum dedim? İşinize gelmezse almazsınız takipçi olur biter. Sizinle tartışacak değilim, sonuçları hep beraber göreceğiz.
Senin örneğine cevap veriyorum sonuç olarak arkasında durmayacağın lafı söyleme o zaman hocam. İşine gelen alır gelmeyen almaz o seni ilgilendirmez burada konumuz taban fiyatın sadece satıcıların işine geliyor olması geri kalan binlerce müşteri daha ucuza alma imkanı varken alamıyorsa orada bir rant var demektir. Sizin de rantınızı korumanız gayet doğal ama bu kadar açıkça yapmak etik değil en azından mantıklı argümanlarla savunabilirsiniz ancak siz sadece piyasa biter gibi şeylerle geliyorsunuz insanların karşısına. Eğer bitecek bir piyasa varsa o sizin için vardır müşteri için yoktur. Müşteri aynı hizmeti daha düşük fiyata aldığı sürece kazanır piyasa neden bitsin açıklar mısın?