• 09-07-2023, 22:51:43
    #19
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detay verme şansınız var mı hangi ülke aylık ücreti gibisinden?
    daha sonra özelden konuşalım hocam
  • 09-07-2023, 22:53:59
    #20
    Kayıtlı 13 promax'imi satabilirim
    sizin dediğiniz mantıkla kayıt ücreti 20k olduğu için ve kayıtlı cihaz sattığım içindaha pahalı satmam gerekli

    Ben 2000 tl ye yapmıştım kaydı 7 ay önce ama size kaydı 18k sayayım
    Telefona da 25k diyorum

    Kayıtlı şekilde 43 bin tl (sizin mantığınızda)
    Pazarlıkla 40k
  • 09-07-2023, 22:56:17
    #21
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıtlı 13 promax'imi satabilirim
    sizin dediğiniz mantıkla kayıt ücreti 20k olduğu için daha pahalı satmam gerekli

    Ben 2000 tl ye yapmıştım kaydı 7 ay önce ama size kaydı 18k sayayım
    Telefona da 25k diyorum

    Kayıtlı şekilde 43 bin tl (sizin mantığınızda)
    Pazarlıkla 40k
    zaten senin telefonun o fiyatı rahat eder 40 a anında satarsın
  • 10-07-2023, 01:26:11
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke dediğin gibi olsa varsa zararına satan bende alayım 😂
    hocam 11 in sıfırı 25 binken yurt dışını nası satacaksın ? şuanda kayıtsız tüm iphone 11 ler patladı bence iphone 11 bi 40 bin falan olmazsa
  • 10-07-2023, 01:32:43
    #23
    H.burada Bozum İşlemleri
    Eternal26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 11 in sıfırı 25 binken yurt dışını nası satacaksın ? şuanda kayıtsız tüm iphone 11 ler patladı bence iphone 11 bi 40 bin falan olmazsa
    Yurt dışı düşük modeller satılmıyor zaten hepsi yenilenmiş telefonlar 13 ve 14 serisini çerez gibi satıyorum şuan elimde hiç yok almayı da düşünmüyorum yeni bir şey çıkana kadar çünkü mantıklı değil dediğiniz gibi
  • 10-07-2023, 01:47:11
    #24
    YD cihazlar da düşüş olacak lakin öyle ahım şahım değil bu 20 k artık aradaki kaarı kapattı 10k için değmez YD almaya.
  • 10-07-2023, 02:26:32
    #25
    Yönetici onayı bekliyor
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışı düşük modeller satılmıyor zaten hepsi yenilenmiş telefonlar 13 ve 14 serisini çerez gibi satıyorum şuan elimde hiç yok almayı da düşünmüyorum yeni bir şey çıkana kadar çünkü mantıklı değil dediğiniz gibi
    Evet evet doğru diyorsun o seriler için gene kâr olsa da diğer serilere baktığımızda özellikle iphone 11 serisi herkesin elnide patlayacak büyük ihtimalle
  • 10-07-2023, 02:38:56
    #26
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurt dışı sim kartı takacağım
    aman oyle bir hata yapmayin hocam ben yaptim telefon komple cop oldu btk acmiyor telefonu
  • 10-07-2023, 09:38:07
    #27
    Feirefiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman oyle bir hata yapmayin hocam ben yaptim telefon komple cop oldu btk acmiyor telefonu
    Hocam ilgili madde;
    Alıntı
    MADDE 24- 5809 sayılı Kanuna aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.
    “Elektronik kimlik bilgisi değiştirilen ve borcu bulunan cihazlar
    GEÇİCİ MADDE 6- (1) Kurumun MCKS’sinde kayıtlı olmakla birlikte bu maddenin yürürlüğe girdiği tarihten önce elektronik kimlik bilgisi değiştirilmiş olan cihazlar ile Kurumun uluslararası dolaşım hizmetleri çerçevesinde yaptığı düzenlemelere uymayan cihazlara elektronik haberleşme hizmeti verilmesi dört ay içinde engellenir. Bu cihazların kullanıcılarının, bu maddenin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren bir yıl içinde Kurum düzenlemeleri çerçevesinde başvuru yaparak iki yüz elli Türk lirası tutarındaki kayıt ücretini genel bütçeye gelir kaydedilmek üzere Hazine ve Maliye Bakanlığı muhasebe birimi hesabına yatırmaları hâlinde, cihazların elektronik kimlik bilgisi ilgili abonenin numaraları ile eşleştirilerek kullanılabilir.
    (2) Bu maddeyi ihdas eden Kanunla, bu Kanunun 57 nci maddesinin birinci fıkrasında yapılan değişiklik uyarınca finansman borcu bulunduğu bildirilen cihazların kısıtlanmasına ilişkin hüküm, bu maddenin yürürlük tarihinden sonraki iş ve işlemlere uygulanır.”
    ve dikkat edilmesi can alıcı noktası ise şu ;
    Alıntı
    Bu cihazların kullanıcılarının, bu maddenin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren bir yıl içinde Kurum düzenlemeleri çerçevesinde başvuru yaparak iki yüz elli Türk lirası tutarındaki kayıt ücretini genel bütçeye gelir kaydedilmek üzere Hazine ve Maliye Bakanlığı muhasebe birimi hesabına yatırmaları hâlinde, cihazların elektronik kimlik bilgisi ilgili abonenin numaraları ile eşleştirilerek kullanılabilir.