JTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yd iphone Alınacak
30
●2.096
- 09-07-2023, 22:53:59Kayıtlı 13 promax'imi satabilirim
sizin dediğiniz mantıkla kayıt ücreti 20k olduğu için ve kayıtlı cihaz sattığım içindaha pahalı satmam gerekli
Ben 2000 tl ye yapmıştım kaydı 7 ay önce ama size kaydı 18k sayayım
Telefona da 25k diyorum
Kayıtlı şekilde 43 bin tl
(sizin mantığınızda)
Pazarlıkla 40k - 09-07-2023, 22:56:17zaten senin telefonun o fiyatı rahat eder 40 a anında satarsınType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2023, 01:26:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam 11 in sıfırı 25 binken yurt dışını nası satacaksın ? şuanda kayıtsız tüm iphone 11 ler patladı bence iphone 11 bi 40 bin falan olmazsaYunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2023, 01:32:43Yurt dışı düşük modeller satılmıyor zaten hepsi yenilenmiş telefonlar 13 ve 14 serisini çerez gibi satıyorum şuan elimde hiç yok almayı da düşünmüyorum yeni bir şey çıkana kadar çünkü mantıklı değil dediğiniz gibiEternal26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2023, 02:26:32Yönetici onayı bekliyorEvet evet doğru diyorsun o seriler için gene kâr olsa da diğer serilere baktığımızda özellikle iphone 11 serisi herkesin elnide patlayacak büyük ihtimalleYunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2023, 02:38:56aman oyle bir hata yapmayin hocam ben yaptim telefon komple cop olduBaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
btk acmiyor telefonu 
- 10-07-2023, 09:38:07Hocam ilgili madde;Feirefiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve dikkat edilmesi can alıcı noktası ise şu ;Alıntı
Alıntı
(sizin mantığınızda)
btk acmiyor telefonu 