YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke dediğin gibi olsa varsa zararına satan bende alayım 😂
hocam 11 in sıfırı 25 binken yurt dışını nası satacaksın ? şuanda kayıtsız tüm iphone 11 ler patladı bence iphone 11 bi 40 bin falan olmazsa