hocam 11 in sıfırı 25 binken yurt dışını nası satacaksın ? şuanda kayıtsız tüm iphone 11 ler patladı bence iphone 11 bi 40 bin falan olmazsa
Yurt dışı düşük modeller satılmıyor zaten hepsi yenilenmiş telefonlar 13 ve 14 serisini çerez gibi satıyorum şuan elimde hiç yok almayı da düşünmüyorum yeni bir şey çıkana kadar çünkü mantıklı değil dediğiniz gibi