Kayıtlı 13 promax'imi satabilirim
sizin dediğiniz mantıkla kayıt ücreti 20k olduğu için daha pahalı satmam gerekli
Ben 2000 tl ye yapmıştım kaydı 7 ay önce ama size kaydı 18k sayayım
Telefona da 25k diyorum
Kayıtlı şekilde 43 bin tl

(sizin mantığınızda)
Pazarlıkla 40k
zaten senin telefonun o fiyatı rahat eder 40 a anında satarsın