• 09-07-2023, 17:46:25
    #10
    H.burada Bozum İşlemleri
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasayı takip etmeni öneririm kararın çıktığı gün 6 bine iphone 11 satanlar vardı almadım
    Telefoncuyum ben 11 serisi 12 pro-12 pro max toplama telefon onlar kapalı kutulardan bahsediyorum ben bu sabah fiyat aldım 14 pro max 256 1250$ değişen bir şey yok
  • 09-07-2023, 17:48:20
    #11
    Öyle ciddi bir düşüş olmaz 2-3 bin lira farkeder en fazla bilginiz olsun, oda kapanmasına az süre kalan telefonlar. Sıfırda zaten fiyat farkı olmayacaktır.
  • 09-07-2023, 17:53:41
    #12
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefoncuyum ben 11 serisi 12 pro-12 pro max toplama telefon onlar kapalı kutulardan bahsediyorum ben bu sabah fiyat aldım 14 pro max 256 1250$ değişen bir şey yok
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle ciddi bir düşüş olmaz 2-3 bin lira farkeder en fazla bilginiz olsun, oda kapanmasına az süre kalan telefonlar. Sıfırda zaten fiyat farkı olmayacaktır.
    İphone 6 bine kayıt ettirip kar yapma amacı ile alınıyordu çünkü imei atılmıyor
    artık durum böyleyken o fiyatlarda iphoneye yaklaşmazlar
    ve telefoncuların ellerinde patlar o yüzden coğu kişi hızlı satıp elinden çıkarma derdinde
    Çok telefoncu tanıyorum zarar etmeyi yediremiyorlar ama aylar sonra ellerinde patlayacak böyle giderse
  • 09-07-2023, 17:54:34
    #13
    Letgo da 6k ya iphone 11 dolu
    Göreceksiniz daha da düşer demedi demeyin
    Not: androidciyim
  • 09-07-2023, 17:57:52
    #14
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Letgo da 6k ya iphone 11 dolu
    Göreceksiniz daha da düşer demedi demeyin
    Not: androidciyim
    evet 11 pro max ler 10 11 k arasında şuan
  • 09-07-2023, 18:00:30
    #15
    7k

    https://www.letgo.com/item/iphone-11...iid-1656568280
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet 11 pro max ler 10 11 k arasında şuan
  • 09-07-2023, 21:49:03
    #16
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık dolar molar hikaye hocam evet öyleydi ama iphonelere imei atılmadığı için mecburen zararına vermek zorundalar illaki

    ama xiaomi modellerde dediğin geçerli
    Siz kayıt edilemeyen telefonu ne yapacaksınız hocam? Bulduğunuz bir çözüm varsa bilgi verin de bizde alalım bir iphone
  • 09-07-2023, 22:05:43
    #17
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kayıt edilemeyen telefonu ne yapacaksınız hocam? Bulduğunuz bir çözüm varsa bilgi verin de bizde alalım bir iphone
    yurt dışı sim kartı takacağım
  • 09-07-2023, 22:07:18
    #18
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurt dışı sim kartı takacağım
    Detay verme şansınız var mı hangi ülke aylık ücreti gibisinden?