Telefoncuyum ben 11 serisi 12 pro-12 pro max toplama telefon onlar kapalı kutulardan bahsediyorum ben bu sabah fiyat aldım 14 pro max 256 1250$ değişen bir şey yok
Öyle ciddi bir düşüş olmaz 2-3 bin lira farkeder en fazla bilginiz olsun, oda kapanmasına az süre kalan telefonlar. Sıfırda zaten fiyat farkı olmayacaktır.
İphone 6 bine kayıt ettirip kar yapma amacı ile alınıyordu çünkü imei atılmıyor
artık durum böyleyken o fiyatlarda iphoneye yaklaşmazlar
ve telefoncuların ellerinde patlar o yüzden coğu kişi hızlı satıp elinden çıkarma derdinde
Çok telefoncu tanıyorum zarar etmeyi yediremiyorlar ama aylar sonra ellerinde patlayacak böyle giderse