Artık dolar molar hikaye hocam evet öyleydi ama iphonelere imei atılmadığı için mecburen zararına vermek zorundalar illaki
ama xiaomi modellerde dediğin geçerli
Siz kayıt edilemeyen telefonu ne yapacaksınız hocam? Bulduğunuz bir çözüm varsa bilgi verin de bizde alalım bir iphone