• 09-07-2023, 17:32:48
    #1
    İphone 12 ve üstü arıyorum
    Kayıt ücretinin 20.000 Tl olduğunu unutmadan fiyat veriniz
  • 09-07-2023, 17:33:33
    #2
    H.burada Bozum İşlemleri
    Hocam fiyatlar kayıt ücretine göre belirlenmiyor 😁 Alımda satımda dolar bazında oluyor
  • 09-07-2023, 17:34:43
    #3
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiyatlar kayıt ücretine göre belirlenmiyor 😁 Alımda satımda dolar bazında oluyor
    Artık dolar molar hikaye hocam evet öyleydi ama iphonelere imei atılmadığı için mecburen zararına vermek zorundalar illaki

    ama xiaomi modellerde dediğin geçerli
  • 09-07-2023, 17:38:34
    #4
    Mantıken kayıt ücretinin artması yd yi düşürür
  • 09-07-2023, 17:38:56
    #5
    H.burada Bozum İşlemleri
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık dolar molar hikaye hocam evet öyleydi ama iphonelere imei atılmadığı için mecburen zararına vermek zorundalar illaki

    ama xiaomi modellerde dediğin geçerli
    Keşke dediğin gibi olsa varsa zararına satan bende alayım 😂
  • 09-07-2023, 17:39:08
    #6
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 12 ve üstü arıyorum
    Kayıt ücretinin 20.000 Tl olduğunu unutmadan fiyat veriniz
    Forumda tek kişi var bu işi hakkıyla yapan @MFK;
  • 09-07-2023, 17:39:57
    #7
    Dubaideyim yarin donuyorum getirebilirim
  • 09-07-2023, 17:41:25
    #8
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke dediğin gibi olsa varsa zararına satan bende alayım 😂
    Piyasayı takip etmeni öneririm kararın çıktığı gün 6 bine iphone 11 satanlar vardı almadım
  • 09-07-2023, 17:46:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    uyanıklar toplanmış ;D