İphone 12 ve üstü arıyorum
Kayıt ücretinin 20.000 Tl olduğunu unutmadan fiyat veriniz
Yd iphone Alınacak
30
●2.096
- 09-07-2023, 17:32:48
- 09-07-2023, 17:34:43Artık dolar molar hikaye hocam evet öyleydi ama iphonelere imei atılmadığı için mecburen zararına vermek zorundalar illakiYunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama xiaomi modellerde dediğin geçerli - 09-07-2023, 17:38:56Keşke dediğin gibi olsa varsa zararına satan bende alayım 😂BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2023, 17:39:08Forumda tek kişi var bu işi hakkıyla yapan @MFK;BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2023, 17:41:25Piyasayı takip etmeni öneririm kararın çıktığı gün 6 bine iphone 11 satanlar vardı almadımYunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle