YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fiyatlar kayıt ücretine göre belirlenmiyor 😁 Alımda satımda dolar bazında oluyor
Artık dolar molar hikaye hocam evet öyleydi ama iphonelere imei atılmadığı için mecburen zararına vermek zorundalar illaki

ama xiaomi modellerde dediğin geçerli