Yurt dışı düşük modeller satılmıyor zaten hepsi yenilenmiş telefonlar 13 ve 14 serisini çerez gibi satıyorum şuan elimde hiç yok almayı da düşünmüyorum yeni bir şey çıkana kadar çünkü mantıklı değil dediğiniz gibi
Evet evet doğru diyorsun o seriler için gene kâr olsa da diğer serilere baktığımızda özellikle iphone 11 serisi herkesin elnide patlayacak büyük ihtimalle