• 19-02-2024, 09:48:47
    #28
    Üyeliği durduruldu
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin malı araç hala almam,Alman'dan şaşmam
    Bi bitmediniz alman alman diye Türkiye gibi ülkelerde kullanabileceğin "Alman" araç yok hepsi üretim maliyetini düşürmek için ucuz ülkelerde üretim yaptırıp gönderiyor. Yıllarca boş modellere deli gibi para ödendi sırf aptal "Alman" algısı için. Yaşadığımız ülkeyi bi öğrenelim artık 3. sınıf değiliz 5. sınıf ülkeyiz.

    en büyük alman markası DSG probleminden dolayı milletin cebindeki parayı sanayici uyanıklar hortumluyor.

    Araç fevkalade alınır.
  • 19-02-2024, 09:53:04
    #29
    Araç donanımlı premium hissiyat var. Duruş tipide güzel ancak gerçekten çok yakıyor 12-13 litra yakıt bu devirde fazla, özellikle yani pejo 2008 vs ile kıyaslayınca aşırı fazla yaktığını anlıyorsunuz. Uzun yolda emsalleri 6 litre civarında seyrederken siz 90 100 hızda 9 la seyrediyorsunuz.
  • 19-02-2024, 09:55:26
    #30
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galba 2 milyonun nekadat olduğundan haberin yok
    Ben de onu diyorum
  • 19-02-2024, 09:56:43
    #31
    çok boş yorum var, ailede teslada var chery omoda da , bu arabalar da hiçbir hata yok, sorun yok çok güzel zevkli bir araba özellikle iç mekan da aklınıza gelen herşey var. almanda bu doluluk ve yılda araba en az x2-x3. peki aradaki fark kadar , sürüş farkı var mı? kesinlikle yok.

    keisnlikle öneririm, bir tane mantıklı olumsuz yorum yoktur ALICISININ! çünkü almayanlar da önyargı , boş laf.. Çin kullanmam diyen falan olmuş, yahu tesla bile çinde toparlandı tüm dünyaya yıllarca, yada elindeki iphone a kadar, yani çin olması bir kalitesizlik göstergesi değil. ayrıca kalitesiz diyenler ncap testlerine baksın, orada her parkura girip, 5 yıldızını da alıyor, gayet sağlam ve tok his veriyor zaten
  • 19-02-2024, 09:58:56
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin malıymış, vs onlara hiç girmiyorum donanım olarak yok yok arabada ama 12 - 13 litre yakıyor 100 km'de hocam bilginiz olsun.
    5 hafta kullandım. yoğun trafikte Göktürk, Kağıthane ve Maslak arasında 10 lt geçmedi. Uzun yol Kapadokya, Denizli ve Ankara yaptım 5-7 lt arasında rakım farkına göre değişiyor.

    By_GRaYWoLF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç donanımlı premium hissiyat var. Duruş tipide güzel ancak gerçekten çok yakıyor 12-13 litra yakıt bu devirde fazla, özellikle yani pejo 2008 vs ile kıyaslayınca aşırı fazla yaktığını anlıyorsunuz. Uzun yolda emsalleri 6 litre civarında seyrederken siz 90 100 hızda 9 la seyrediyorsunuz.
    Hangi emsalleri 6 lt yakıyormuş şu an 1.6 benzinli toyota corolla 10-12 lt yakıyor. aynı şekilde honda civic vs. ve bunlar gitmiyor sadece benzin tüketiyor :/ en azından chery basınca gidiyor

    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O paraya sıfır golf al yıllarca arkana bakmazsın
    haha bunu DSG golf sahibi olan birine sor
  • 19-02-2024, 10:01:23
    #33
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 hafta kullandım. yoğun trafikte Göktürk, Kağıthane ve Maslak arasında 10 lt geçmedi. Uzun yol Kapadokya, Denizli ve Ankara yaptım 5-7 lt arasında rakım farkına göre değişiyor.


    Hangi emsalleri 6 lt yakıyormuş şu an 1.6 benzinli toyota corolla 10-12 lt yakıyor. aynı şekilde honda civic vs.



    haha bunu DSG golf sahibi olan birine sor
    Dsg jetta kullandım 8 litre yakıyordu misal😁

    Tiguan 9 litre arkadaşta var.

    Toyota corolla var 2021 model 9 litre sehir içi

    2008 var arkadaşta 8 litre🤷*♂️

    yani sidik yarışı yapmayalım bir . gerek yok .

    meselenin özü şu : chery ve diğer markalar gelsin . rekabet artsın . seçenek daha fazla olsun . avrupa markalarına mecbur kalmayalım .

    şimdi tüm firmalar artık kaliteli araç üretiyor. fena değiller . çinliler de bu alanda kendini aştı yada aşıyor.

    youtubda inceleyin lütfen çinli araç modellerini .muazzam işler var . tasarımlar teknolojiler bence gayet iyi gidiyolar

    şu arac misal 1700 TL Bandında girse türkiye pazarına ne hoş olur
    https://www.jaecoo7.com.tr/
  • 19-02-2024, 10:18:06
    #34
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ceoware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İncelediğim izlediğim videolara göre araç fiyatına göre Şuan Türkiye’de bulunan bir çok arabadan çok daha iyi özelliklerle geliyor aynı fiyat üzerindeki arabalarla sadece alan kişiler fazla yaktığını söylüyor ama kullanmadığım için bir şey diyemem kısacası güzel araç kullanmayanlar aracı kötülüyor Çin arabası diyorlar ama kullandığın telefon giydiğin ayakkabıya kadar hepsi Çin’de üretilip markalar adı altında satılıyor
    Araç alırken kıstasım yakıt. Arkadaşa sordum 13 lt ortalama dedi. Kenara ayırdım. Malzeme kaliteli ama yakıt benim için önemli.
  • 19-02-2024, 10:27:00
    #35
    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç alırken kıstasım yakıt. Arkadaşa sordum 13 lt ortalama dedi. Kenara ayırdım. Malzeme kaliteli ama yakıt benim için önemli.
    bu konuda çok haklısınız . kriter yakıtsa . daha ekonomik araçlarda illa ki var . ama 1.5 ton civarı ağırlıgında suv almayı düşünüyorsak galiba şehir içi 8-9 litre altı hayal gibi sanki.
  • 19-02-2024, 10:31:46
    #36
    doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuda çok haklısınız . kriter yakıtsa . daha ekonomik araçlarda illa ki var . ama 1.5 ton civarı ağırlıgında suv almayı düşünüyorsak galiba şehir içi 8-9 litre altı hayal gibi sanki.
    Şehir içi ortalama 8 lt ortalama yakıyor araçlar. Bunun aşağısı yazanlarda gerçeği yansıtmıyor.