Araç donanımlı premium hissiyat var. Duruş tipide güzel ancak gerçekten çok yakıyor 12-13 litra yakıt bu devirde fazla, özellikle yani pejo 2008 vs ile kıyaslayınca aşırı fazla yaktığını anlıyorsunuz. Uzun yolda emsalleri 6 litre civarında seyrederken siz 90 100 hızda 9 la seyrediyorsunuz.