5 hafta kullandım. yoğun trafikte Göktürk, Kağıthane ve Maslak arasında 10 lt geçmedi. Uzun yol Kapadokya, Denizli ve Ankara yaptım 5-7 lt arasında rakım farkına göre değişiyor.
Hangi emsalleri 6 lt yakıyormuş

şu an 1.6 benzinli toyota corolla 10-12 lt yakıyor. aynı şekilde honda civic vs.
haha bunu DSG golf sahibi olan birine sor
Dsg jetta kullandım 8 litre yakıyordu misal😁
Tiguan 9 litre arkadaşta var.
Toyota corolla var 2021 model 9 litre sehir içi
2008 var arkadaşta 8 litre🤷*♂️
yani sidik yarışı yapmayalım bir . gerek yok .
meselenin özü şu : chery ve diğer markalar gelsin . rekabet artsın . seçenek daha fazla olsun . avrupa markalarına mecbur kalmayalım .
şimdi tüm firmalar artık kaliteli araç üretiyor. fena değiller . çinliler de bu alanda kendini aştı yada aşıyor.
youtubda inceleyin lütfen çinli araç modellerini .muazzam işler var . tasarımlar teknolojiler bence gayet iyi gidiyolar
şu arac misal 1700 TL Bandında girse türkiye pazarına ne hoş olur
https://www.jaecoo7.com.tr/