çok boş yorum var, ailede teslada var chery omoda da , bu arabalar da hiçbir hata yok, sorun yok çok güzel zevkli bir araba özellikle iç mekan da aklınıza gelen herşey var. almanda bu doluluk ve yılda araba en az x2-x3. peki aradaki fark kadar , sürüş farkı var mı? kesinlikle yok.

keisnlikle öneririm, bir tane mantıklı olumsuz yorum yoktur ALICISININ! çünkü almayanlar da önyargı , boş laf.. Çin kullanmam diyen falan olmuş, yahu tesla bile çinde toparlandı tüm dünyaya yıllarca, yada elindeki iphone a kadar, yani çin olması bir kalitesizlik göstergesi değil. ayrıca kalitesiz diyenler ncap testlerine baksın, orada her parkura girip, 5 yıldızını da alıyor, gayet sağlam ve tok his veriyor zaten