Herkesin fikrine saygım var ama kesseler almam güvenim sıfır belki ön yargıdır bilmiyorum.
O paraya giderim bir Taigo alırım biraz üzerine çıkılırsa T-Roc alırım devam ederim
Hocam o dediğiniz gayet normal . Ve haklisinizda . Milletin bilinç altında yer etmiş daha evvelki gelişi cherry nin🤷*♂️
Fikrinizi değiştirmek için değil tabi ama bende sizin gibi dusunuyordum . Ama bu sefer saglam giriyor piyasaya sanirim.
Bayi sayısı 28 ile ulaşmıştı en son.
İstanbul da bayi sorunu zaten yok
Ve cherry fima olarak geldi bu sefer tr ye, araci yok arada.
Ilavetennbu araçlar ilk defa piyasaya çıkmıyor.
Yıllardır bir çok ülkede kullanılan araçlar. Birazilyadan katara rusyaya kadar...
Yedek parça olayının asmışlar diye biliyorum. Sevmişler kurulmuş.
Benim wv aracım da kaz ayaptigimda 2 ay beklemiştim, olabilecek şeyler bunlar🤷*♂️
Haydi hayırlısı, umarim vatandaş için iyi olur.
Heleki tiggo 4 gelişirse, 800 k ya satilisa ,bence düşük gelirli vatandaş için harika olur.
Kötülemek için değil, egea cross da iyi araba tutuldu da ama aynı özellikte bir aracı 800 k ya almak gibi bir seçenek olmasi,almaknzorunda değiliz, ama oylembir ihtimal olmasi kulağa çok hoş geliyor