• 19-02-2024, 06:34:48
    #10
    doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllarca Avrupa firmaları kazikladilsr bizi yetmedi mi ustadim.

    Ne zaman akillanacagiz?
    Boş araç 2 milyon , bir özellik ekle 2250 bir kac daha ekle 2500 full al 3 milyon.

    Paranız coksa bişi demem.
    Ama vir şeyi koru körüne kötülemek kendi aleyhimize.
    Ama en bosunda bile sanruf olan bir markanın desteklenmesini isterim. Avrupa markaları Bi kendine gelsin soyle.

    Alman arabası da kullandım bu arada

    Benim tercihim Çinlilerin girsin piyasaya rekabet artsin. Secenek çoğalsın, her turlu kullanıcının lehinedir bu durum.

    Chery piyasayı alt üst ederse misal, belki sizin çok beğendiğiniz alman arabaları da Bi kendine gelir.

    Daha uygun araçlar satin aliriz belki kimbilir?

    Tigho 7 pro kullandım şahsen. Gayet guzel bir araç, tiguana 3 milyon vereceğime tiggo pro 7 kullanirim daha iyi 1300 tl idi fiyatı 😁

    Araç ta her türlü özellik mevcut ve gayet de guzel çalışıyor.

    Jeacao 7 gelecek diyolar tr ye. Gelirse almayı düşünüyorum şahsen.

    Hasılı koru körüne kelam etmek kendi ayağımıza sıkmak gibi bor şey chey alınır . Sadece 1.5 tonluk suv araç 9-10 litre yakıtı göze almak lazım, bilginize..

    Alın özelliklerini yan yana koyun Bi bakın...
    Misal ateca ile

    İyi forumlar
    Dayı TOGG'cular gibi savunma yapmışsın ben demiyorum ki gelmesin. Herkesin belirli bir maddi gücü var. Bende Alman arabalarının kalitesine takıntılıyım Chery daha yeni geldi ne olacağı belli değil ek olarak bu marka daha önceden Türkiye'den çekilmişti ortada kalmayın...
  • 19-02-2024, 06:36:12
    #11
    Ceoware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İncelediğim izlediğim videolara göre araç fiyatına göre Şuan Türkiye’de bulunan bir çok arabadan çok daha iyi özelliklerle geliyor aynı fiyat üzerindeki arabalarla sadece alan kişiler fazla yaktığını söylüyor ama kullanmadığım için bir şey diyemem kısacası güzel araç kullanmayanlar aracı kötülüyor Çin arabası diyorlar ama kullandığın telefon giydiğin ayakkabıya kadar hepsi Çin’de üretilip markalar adı altında satılıyor
    Ben kullandım hocam,uzun yolda ve istanbulda şehir içinde

    Yakıt uzun yolda 8 litre, şehir içi kullanina bağlı birazda, 9 ile 11 litre arası yakar. Şehir içi 9 litre altına nsparsaniz yapin düşmez.

    Ki bu da gayet normal, 1.6 motor 1.5 ton bir arac

    Tum özelliklerini de denedim. Şerit takip, adaptif hız, akıllı far, sesli komut özelliği vesaire...

    Gayet güzel çalışıyordu.

    Mevzu şu: kardeşim benim param çok,keyfime 3 milyon veririm tugiana veya kodiac a binerim doyenlerin, kendi araçlarını yüksek gosteip hava atsyim derken garibim cherry yi ezmeye çalışmaları

    Buna gerek yok hani,zaten paran var ve aracın da gayey güzel, güle güle kullan:/ chery ye vurmak nefir??
  • 19-02-2024, 06:43:48
    #12
    Yakıt biraz cep yakabilir bende aldım harika araç
  • 19-02-2024, 06:45:30
    #13
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dayı TOGG'cular gibi savunma yapmışsın ben demiyorum ki gelmesin. Herkesin belirli bir maddi gücü var. Bende Alman arabalarının kalitesine takıntılıyım Chery daha yeni geldi ne olacağı belli değil ek olarak bu marka daha önceden Türkiye'den çekilmişti ortada kalmayın...
    Anliyorum da ,siz yazdıklarımdan ne anladınız onu kestiremefim.

    Dayı, togg ,diyerek itivarsizlastirCaginoza,o kibirli zekanızla, ricam tekrar okuyunuz.

    Bana ne chery den togg dan.

    kullanicin lehine her durumu destrklemek lazim

    İsterseniz Ferrari hayranı olun,alın,kullanin,.kime ne bize ne,konu ile alakası ne?

    Olumsuz şeyler yazıyorsunuz, anlafigim kadari ile arastirmanisiniz, biraz alman narası hayranliginixla bir baska firmayı kotuluyosunuz gibi geldi.

    Buna gerek yok demek istiyorum. Zaten paranız da cok mus,umarim daha çok olur.

    İyi forumlar güzel insan.
  • 19-02-2024, 07:02:40
    #14
    Araçtan ne beklediğinize göre değişir
  • 19-02-2024, 07:32:04
    #15
    İhtiyaca binaen alınabilir, çok fazla km yapmıyorsanız tercih edebilirsiniz ben kullandım beni tatmin etti, ancak ufacık bir parçasında sorun olsa servisi var bulurlar mantığı bu markada pek işe yaramıyor, 2 ay parça bekleyen aracını kullanamayan var. Yukarda arkadaşlar alman araçlarından söz etmişler BMW, Mercedes, Audi dışındaki markalardan söz ediyorlarsa git Chery al.

    Yakıt konusuna değinmeden geçmeyeyim Hyundai'da bulunan TGDİ motorlar kadar çok yakıyor, kimileri aynı motor diyor, çok aktif çok performanslı kullanırsan abartmıyorum 20 litreye yakın yakar.
  • 19-02-2024, 07:55:48
    #16
    doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullandım hocam,uzun yolda ve istanbulda şehir içinde

    Yakıt uzun yolda 8 litre, şehir içi kullanina bağlı birazda, 9 ile 11 litre arası yakar. Şehir içi 9 litre altına nsparsaniz yapin düşmez.

    Ki bu da gayet normal, 1.6 motor 1.5 ton bir arac

    Tum özelliklerini de denedim. Şerit takip, adaptif hız, akıllı far, sesli komut özelliği vesaire...

    Gayet güzel çalışıyordu.

    Mevzu şu: kardeşim benim param çok,keyfime 3 milyon veririm tugiana veya kodiac a binerim doyenlerin, kendi araçlarını yüksek gosteip hava atsyim derken garibim cherry yi ezmeye çalışmaları

    Buna gerek yok hani,zaten paran var ve aracın da gayey güzel, güle güle kullan:/ chery ye vurmak nefir??
    hatchback araçla ben uzun yolda 7nin altına düşemedim, keza şehir içi 9 felan. segmentine göre yakıtı iyi gibi bence.
    Bu arada, yeni modelleri alınır. Uygun fiyata premium hissiyat yaratıyor araba. 1,5M ile anca 2014-2015 alman arabası alırsın o da sanayi yolunu gözler sürekli
  • 19-02-2024, 08:04:45
    #17
    Herkesin fikrine saygım var ama kesseler almam güvenim sıfır belki ön yargıdır bilmiyorum.
    O paraya giderim bir Taigo alırım biraz üzerine çıkılırsa T-Roc alırım devam ederim
  • 19-02-2024, 08:07:45
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Parçayı hemen bulamazsınız, parça işi çok sıkıntı. Chery bayisi çok az var halen daha yaygınlaşmadı. Çin arabası zaten, malzeme kalitesi olarak teneke.
    O fiyatlara daha güzel araba alınabileceğini düşünüyorum.