doctor_cmptr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Chery 8 Pro Alınır mı ?
77
●4.286
- 19-02-2024, 06:34:48Dayı TOGG'cular gibi savunma yapmışsın ben demiyorum ki gelmesin. Herkesin belirli bir maddi gücü var. Bende Alman arabalarının kalitesine takıntılıyım Chery daha yeni geldi ne olacağı belli değil ek olarak bu marka daha önceden Türkiye'den çekilmişti ortada kalmayın...
- 19-02-2024, 06:36:12Ben kullandım hocam,uzun yolda ve istanbulda şehir içindeCeoware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yakıt uzun yolda 8 litre, şehir içi kullanina bağlı birazda, 9 ile 11 litre arası yakar. Şehir içi 9 litre altına nsparsaniz yapin düşmez.
Ki bu da gayet normal, 1.6 motor 1.5 ton bir arac
Tum özelliklerini de denedim. Şerit takip, adaptif hız, akıllı far, sesli komut özelliği vesaire...
Gayet güzel çalışıyordu.
Mevzu şu: kardeşim benim param çok,keyfime 3 milyon veririm tugiana veya kodiac a binerim doyenlerin, kendi araçlarını yüksek gosteip hava atsyim derken garibim cherry yi ezmeye çalışmaları
Buna gerek yok hani,zaten paran var ve aracın da gayey güzel, güle güle kullan:/ chery ye vurmak nefir?? - 19-02-2024, 06:45:30Anliyorum da ,siz yazdıklarımdan ne anladınız onu kestiremefim.TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dayı, togg ,diyerek itivarsizlastirCaginoza,o kibirli zekanızla, ricam tekrar okuyunuz.
Bana ne chery den togg dan.
kullanicin lehine her durumu destrklemek lazim
İsterseniz Ferrari hayranı olun,alın,kullanin,.kime ne
bize ne,konu ile alakası ne?
Olumsuz şeyler yazıyorsunuz, anlafigim kadari ile arastirmanisiniz, biraz alman narası hayranliginixla bir baska firmayı kotuluyosunuz gibi geldi.
Buna gerek yok demek istiyorum. Zaten paranız da cok mus,umarim daha çok olur.
İyi forumlar güzel insan. - 19-02-2024, 07:32:04İhtiyaca binaen alınabilir, çok fazla km yapmıyorsanız tercih edebilirsiniz ben kullandım beni tatmin etti, ancak ufacık bir parçasında sorun olsa servisi var bulurlar mantığı bu markada pek işe yaramıyor, 2 ay parça bekleyen aracını kullanamayan var. Yukarda arkadaşlar alman araçlarından söz etmişler BMW, Mercedes, Audi dışındaki markalardan söz ediyorlarsa git Chery al.
Yakıt konusuna değinmeden geçmeyeyim Hyundai'da bulunan TGDİ motorlar kadar çok yakıyor, kimileri aynı motor diyor, çok aktif çok performanslı kullanırsan abartmıyorum 20 litreye yakın yakar. - 19-02-2024, 07:55:48hatchback araçla ben uzun yolda 7nin altına düşemedim, keza şehir içi 9 felan. segmentine göre yakıtı iyi gibi bence.doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada, yeni modelleri alınır. Uygun fiyata premium hissiyat yaratıyor araba. 1,5M ile anca 2014-2015 alman arabası alırsın o da sanayi yolunu gözler sürekli

chey alınır . Sadece 1.5 tonluk suv araç 9-10 litre yakıtı göze almak lazım, bilginize..