• 19-02-2024, 05:02:18
    #1
    2024 model Chery 0 araç alınır mı ?
    Servisi yakıtı fiyat performansı açısından ne düşünüyorsunuz
    Fiyatı 1.550.00 tl
  • 19-02-2024, 05:05:59
    #2
    Tavsiyem ; Chery hiç bulaşmayın
  • 19-02-2024, 05:06:40
    #3
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiyem ; Chery hiç bulaşmayın
    Neden hocam bilgilendirir misiniz beni
  • 19-02-2024, 05:19:07
    #4
    Çin malı araç hala almam,Alman'dan şaşmam
  • 19-02-2024, 05:24:20
    #5
    O paraya 2024 toyota c-hr 1.8 hibrit alınır veya elektrikli araçlara da bakabilirsin ama sarj istasyonu kurmak gerekli.
  • 19-02-2024, 05:40:04
    #6
    Merhaba,
    Alınır neden alınmasın ? Siz boşverin söylenenleri. Aynı segment / özellikte ki Alman araçlar zaten çok yüksek.
    Bir arkadaşımla 9 Pro modelini beklemekteyiz hatta
  • 19-02-2024, 06:15:09
    #7
    Neden alınmasın
    Elektrikli araçların pillerini üreten onlar
    Birçok markanın fabrikası yine onlarda
    Yakında tüm piyasayı ele geçirecekler
  • 19-02-2024, 06:16:53
    #8
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin malı araç hala almam,Alman'dan şaşmam
    Yıllarca Avrupa firmaları kazikladilsr bizi yetmedi mi ustadim.

    Ne zaman akillanacagiz?
    Boş araç 2 milyon , bir özellik ekle 2250 bir kac daha ekle 2500 full al 3 milyon.

    Paranız coksa bişi demem.
    Ama vir şeyi koru körüne kötülemek kendi aleyhimize.
    Ama en bosunda bile sanruf olan bir markanın desteklenmesini isterim. Avrupa markaları Bi kendine gelsin soyle.

    Alman arabası da kullandım bu arada

    Benim tercihim Çinlilerin girsin piyasaya rekabet artsin. Secenek çoğalsın, her turlu kullanıcının lehinedir bu durum.

    Chery piyasayı alt üst ederse misal, belki sizin çok beğendiğiniz alman arabaları da Bi kendine gelir.

    Daha uygun araçlar satin aliriz belki kimbilir?

    Tigho 7 pro kullandım şahsen. Gayet guzel bir araç, tiguana 3 milyon vereceğime tiggo pro 7 kullanirim daha iyi 1300 tl idi fiyatı 😁

    Araç ta her türlü özellik mevcut ve gayet de guzel çalışıyor.

    Jeacao 7 gelecek diyolar tr ye. Gelirse almayı düşünüyorum şahsen.

    Hasılı koru körüne kelam etmek kendi ayağımıza sıkmak gibi bor şey chey alınır . Sadece 1.5 tonluk suv araç 9-10 litre yakıtı göze almak lazım, bilginize..

    Alın özelliklerini yan yana koyun Bi bakın...
    Misal ateca ile

    İyi forumlar
  • 19-02-2024, 06:25:38
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İncelediğim izlediğim videolara göre araç fiyatına göre Şuan Türkiye’de bulunan bir çok arabadan çok daha iyi özelliklerle geliyor aynı fiyat üzerindeki arabalarla sadece alan kişiler fazla yaktığını söylüyor ama kullanmadığım için bir şey diyemem kısacası güzel araç kullanmayanlar aracı kötülüyor Çin arabası diyorlar ama kullandığın telefon giydiğin ayakkabıya kadar hepsi Çin’de üretilip markalar adı altında satılıyor