Çin malı araç hala almam,Alman'dan şaşmam
Yıllarca Avrupa firmaları kazikladilsr bizi yetmedi mi ustadim.
Ne zaman akillanacagiz?
Boş araç 2 milyon , bir özellik ekle 2250 bir kac daha ekle 2500 full al 3 milyon.
Paranız coksa bişi demem.
Ama vir şeyi koru körüne kötülemek kendi aleyhimize.
Ama en bosunda bile sanruf olan bir markanın desteklenmesini isterim. Avrupa markaları Bi kendine gelsin soyle.
Alman arabası da kullandım bu arada
Benim tercihim Çinlilerin girsin piyasaya rekabet artsin. Secenek çoğalsın, her turlu kullanıcının lehinedir bu durum.
Chery piyasayı alt üst ederse misal, belki sizin çok beğendiğiniz alman arabaları da Bi kendine gelir.
Daha uygun araçlar satin aliriz belki kimbilir?
Tigho 7 pro kullandım şahsen. Gayet guzel bir araç, tiguana 3 milyon vereceğime tiggo pro 7 kullanirim daha iyi 1300 tl idi fiyatı 😁
Araç ta her türlü özellik mevcut ve gayet de guzel çalışıyor.
Jeacao 7 gelecek diyolar tr ye. Gelirse almayı düşünüyorum şahsen.
Hasılı koru körüne kelam etmek kendi ayağımıza sıkmak gibi bor şey

chey alınır . Sadece 1.5 tonluk suv araç 9-10 litre yakıtı göze almak lazım, bilginize..
Alın özelliklerini yan yana koyun Bi bakın...
Misal ateca ile
İyi forumlar