Bi 5-10 sene içinde elektrikli araçların yok olacağı söyleniyor hocam.
Ayrıca Allah korusun deprem olsa bi şey olsa şarjın bitti mi kıpırdayamazsın bile. Ama benzin mazot bulabilirsin.
yarını düşünmek lazım bence elektrikliden kaçmalı şuan insanlarbi hevesle milyonlar veriyor ama sonrası kötü olabilir
Dediklerinize kısmen katılıyorum hocam ama geleceğin teknolojisi olacak bu da bir gerçek. Ben şu an ki şartlarda Toyota hibrit tercih ederim elbette eğer çoksa elektrikli de olabilir. Sarj istasyonu + güneş enerjisi kurdururum gerekirse.
Chery almak kumar oynamak gibi bir şey daha geçen ay distribütörler birbirine girmiş yedek parça sorunu yaşayanlar varmış. 500k fazla verince Kodiaq alınıyor. En azından heryerde servisi var ve kendini kanıtlamış bir marka. Chevrolet Captiva da zamanında çok satıldı unutmamak lazım. Chevrolet gibi yakıt cimrisi araç üretmedikleri için aynı izlenimi alıyorum.
https://www.webtekno.com/chery-turki...i-h139704.html